piatok 31. októbra 2014

Čo je Google Adwords
("Magický nástroj na získavanie zákazníkov")

GoogleAdwords je nástroj na vytváranie reklamných kampaní, taktiež slúži ako velmi dobrý Analytický nástroj na prieskum trhu v oblasti v ktorej podnikáte alebo chcete rozbehnuť nejaký biznis.

Tento nástroj má veľmi veľkú moc čo sa týka internetu a všeobecne biznisu na celom svete. Má nespočetne veľa funkcii s ktorími sa dajú robiť hotové zázraky, preto ak si niekto myslí, že sa prihlási do Adwords a mihnutím čarovného prútika vytvorí reklamu za 5 minút, tak sa veľmi mýli, síce je to možné, ale stratí tým vela peňazí a nedosiahne takmer žiadny predaj, teda priláka nesprávných zákazníkov v nesprávnom čase na nesprávnom mieste.

Taktiež môžete  analyzovať slová, ktoré sú najčastejšie vyhladavané v danej krajine a jazyku, a neskôr to môžete využiť vo váš prospech tým, že budete vedieť o čo sa ľudia zaujímajú v daný mesiac najviac alebo čo najviac kupujú.
Existujú mnohé metódy,typy a triky ako zacieliť čo najefektívnejšie danú skupinu ľudí, preto sa napríklad používa úplne iná stratégia pri vytváranie reklamy pre Reštaurácie a fastfood a zas iné pre Eshopy a firmy.

Adwords bol, je a aj vždy bude najsilnejším pánom na Internete a celkovo vo svete obchodu, služieb. Preto radím dopredu si zbážiť dané možnosti a hlavne rozanalyzovať trh v ktorom sa chcete pohybovať, veľa ludi pohorelo na tom, že narýchlo vytvorili kampaň. ktorá neskôr síce priniesla zákazníkov, ale bohužiaľ nesprávných.

Tak toto bolo maximálne strčne zhrnutie o zázračnom nástroji menom: GoogleAdwords.

V ďalšom blogu sa pozrieme na to, prečo sú cielený zákazníci taký dôležitý.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára