Cielený zákazníci...
A prečo sú dôležitý?
V tejto téme rozoberem, ako vplývajú cielený zákazníci na váš biznis a ako sa ktomu dopracovať.
GoogleAdwords má tú obrovskú výhodu oproti ostatným konkurentom, že svojimi funkciami dokáže velmi presne zacieliť na ľudí, ktorý sa práve zaujímajú o váš produkt, službu...
Ak začnete vytvárať reklmanú kampaň a "nezamierite" presne na potencionálneho zákazníka unikne vám nielen on ale sním aj vaše peniaze za reklamu.
Na čo sa zamerať a prečo je to také dôležité?
Pravidla hry Google su také, že musíte sa zamerať na oblasť v ktorom je váš obchod,firma...ďalej musíte vašu reklamnú kampaň nastaviť pre tie správne kľučové slová! ktoré súvisia s vašim biznisom, je dôležité, či vaši zákazníci chodia na váš web cez mobilné zariadenie, tablet alebo PC, taktiež veľmi rozhoduje vzhľad vašej reklamy, písmo a spôsob akým to napíšete.
Stačí, že na váš web chodia ludia z 90% cez PC a vy zacielite reklamu na mobil, pričom váš web neni optimalizovaný (to znamená, že sa nezobrazuje na mobiloch, alebo sa velmi zle zobrazuje) tak google sa vám vysmeje a máte dopredu prehraté...
Mali by ste dopredu "predpovedať" aké frázy ľudia vyhladávajú na google, keď hľadajú práve vaš produkt, službu dajme tomu ak Anna ktorá je žena a je z Košíc vyhľadáva topánky adidas pre ňu cez google a vy zacielite vašu reklamu na slová: topánky adidas, adidas, kup topanky adidas a zacielenie bude pre celé Slovensko...tak Anna síce klikne na vašu reklamu, ale Anna je z košíc a je žena a nechce platiť za dovoz ...a váš e-shop je dajme tomu v Bratislave a nezamierili ste správne vaše kľúčove slovo na: adidas topánky pre ženy, botasky adidas ženy a neuviedli ste aby sa vaša reklama zobrazovala len V Bratislave ale nechali ste pôvodne nastavenie pre cele Slovensko, tak každy kto hladal topánky adidas bez ohladu na pohlavie a mesto v ktorom žije klikol na vašu reklamu, vy ste zbytočne zaplatili, pretože ľudia neboli z vašej oblasti a hladali niečo iné...
Preto si treba dávať pozor ake slová zvolíme, aké zameranie, aké územie, jazyk, zariadenie, atď
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára